liberta.bg
Published on liberta.bg (https://xda37mtjsp83u3ba.liberta.bg)

Каталог > БУРГАС СЕ ОБЕДИНЯВА С ОБЩИНИ ОТ ЮЖНО ЧЕРНОМОРИЕ ЗА МАЩАБНА КАМПАНИЯ НА ВЪНШНИ ТУРИСТИЧЕСКИ ПАЗАРИ

Община Бургас е сред одобрените участници за предоставяне на финансова помощ по най-новата програма на Министерството на туризма.

 Чрез „Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в Черноморските общини в България“ в следващите месеци ще се осъществи рекламна кампания на дестинация Бургас – Южно Черноморие на външни, атрактивни туристически пазари в партньорство с едни от най-големите туроператори в Европа и с летищния оператор на летище Бургас - „Фрапорт“.

Община Бургас бе одобрена като бенефициент по два проекта. По единия ще се изпълняват маркетинг дейности съвместно с най-големия туроператор за пазар Полша - ИТАКА. През последните години се забелязва засилен интерес и ръст на туристите от тази държава, която отново бе сред топ 5 на дестинациите за изминалия сезон на Летище Бургас. Вторият проект, който община Бургас ще разработва е в партньорство с Jet2Holidays чрез БТС (Бългериън Турист Сървисиз) за промотиране на дестинация Бургас на туристически пазар Великобритания. Цели се повишаване разпознаваемостта на България и нейното Черноморие, като сигурна и привлекателна дестинация на най-важния стратегически пазар в последните три десетилетия за региона.

Във всички проекти Бургас ще си партнира с общините от Южно Черноморие, като това обединение цели да наложи единен и разпознаваем бранд, а чуждестранните туристи да насочат още повече интереса си към морските общини и района на Странджа.

Общини-партньори в проектите са Несебър, Поморие, Приморско, Царево, Малко Търново. Предстои да се изпълняват проекти за пазари Полша, Великобритания, Чехия, Германия, Скандинавия и Дания. Дейностите ще бъдат свързани с изработване на атрактивни видеоклипове и графично съдържание, с което дестинация Бургас – Южно Черноморие ще бъде промотирана на съответните пазари. В рамките на програмата общините от региона ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни туристически продукти, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, обхващаща „горещи“ точки като метро станции, автобусни линии, дигитална външна реклама, както и онлайн реклама спрямо различни таргет групи и платформи.

Основната цел на новата процедура към Министерството на туризма и проектите, по които ще работи община Бургас е удължаване на туристическия сезон, както и повишаване на туристическата заетост в месеците извън активния летен сезон, повишаване имиджа на България и региона на различните пазари с качествено нови туристически продукти.

Тагове: Бургас [1], Южно Черноморие [2], туристически пазари [3]

Liberta.bg

Стоян Тончев

Таня Анастасова

Светла Асенова

Полезни връзки
  • За реклама
  • Контакти
  • Подкрепете свободата на словото
  • Изработка на сайт от Artwebdesign.bg.

    Source URL:https://xda37mtjsp83u3ba.liberta.bg/burgas-se-obedinyava-s-obshchini-ot-yuzhno-chernomorie-za-mashchabna-kampaniya-na-vnshni

    Links
    [1] https://xda37mtjsp83u3ba.liberta.bg/tags/%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%B0%D1%81 [2] https://xda37mtjsp83u3ba.liberta.bg/tags/%D1%8E%D0%B6%D0%BD%D0%BE-%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B5 [3] https://xda37mtjsp83u3ba.liberta.bg/tags/turisticheski-pazari